La UMH posa en marxa la Seu electrónica

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx posa des de hui a disposició dels ciutadans i dels membres de la comunitat universitària la Seu electrònica, que està accessible en l’enllaç https://sede.umh.es. Aquesta Seu oferix als usuaris la possibilitat de presentar determinats documents des del seu domicili o des de qualsevol altre lloc, a través del registre electrònic, les 24 hores del dia i els set dies de la setmana. També, inclou altres servicis entre els que destaquen la iniciació de tràmits, la consulta de l’estat d’expedients, la descàrrega i verificació de documents, recursos d’ajuda i suport tècnic.

03-10-16-sede-electronica

La Seu electrònica incorpora un catàleg inicial de procediments i serveis electrònics, que augmentarà progressivament amb l’objectiu d’aconseguir que qualsevol tramitació amb la UMH es puga dur a terme per mitjans electrònics.

La UMH ha creat la Seu electrònica dins del procés d’adaptació de la seua activitat administrativa al nou marc normatiu que establix la Llei 39/2015, de l’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la Llei 40/2015, de l’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, que van entrar en vigor el 2 d’octubre. Aquesta iniciativa s’ha acompanyat de la implementació de mesures tecnològiques, normatives i organitzatives, que a més són necessàries per a donar un impuls important a l’Administració Electrònica en la Universitat.

El Reglament d’Administració Electrònica, aprovat pel Consell de Govern de la Universitat junt amb la Política de firma electrònica i de certificats, així com la Política de gestió de documents electrònics, constituïx la base per al desenvolupament d’una actuació administrativa íntegrament electrònica.

Amb la posada en marxa de la Seu electrònica, la UMH proporciona les condicions necessàries perquè els usuaris puguen relacionar-se amb ella per mitjans electrònics amb suficients garanties, en un entorn segur i basat en la transparència.

Destacats