Mostra “Llocs comuns”

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat, en col·laboració amb la Galeria SET Espai d’Art (València – Xàbia), l’exposició “Llocs comuns”. Aquesta mostra es podrà visitar fins al pròxim 28 de febrer a la Sala d’Exposicions Universitas de l’edifici Rectorat i Consell Social del campus d’Elx, en horari de dilluns a divendres de 11:00 a 14:00 hores.

dsc_0023

“Llocs comuns” és un projecte dual dels artistes Luce i Eltono que planteja, des de l’art públic, la urgència d’abordar nocions com el joc, la comunicació i l’acostament entre els ciutadans; del carrer a la galeria i de la galeria al carrer. Aquesta exposició és un joc d’objectes, paraules i significats, així com testimoni del temps viscut i dels espais compartits. Així mateix, és el registre del treball que Luce i Eltono han fet junts, allunyat de l’artista solitari tancat al seu estudi.

Els objectes de la mostra han sigut manufacturats des del profund coneixement que impliquen eixes actuacions en l’espai públic. Els artistes ens presenten una sèrie d’instal·lacions didàctiques, a manera de resum, de tres setmanes de treball conjunt en un projecte.

Destacats