Merchandising
4 de març 2025
SOL·LICITUD DE PRODUCTES DE MERCHANDISING A TRAVÉS DE COMANDES INTERNES
A partir d’ara, podràs fer les teues comandes internes de manera més àgil i eficient a través de la nostra botiga en línia: tienda.umh.es. Ja no hauràs d’emplenar un Excel i enviar-lo per correu electrònic, el procés de compra s’ha automatitzat, millorat i simplificat a través del web.
Com funciona?
Accedeix a tienda.umh.es utilitzant el perfil d’usuari i contrasenya INSTITUCIONAL del teu servei, departament, institut, facultat, vicerectorat, etc. (o des d’una finestra en incògnit si no sols treballar des d’aquest perfil) Exemple: Si pertanys al Servei de Comunicació, el teu usuari seria . Si desconeixes la contrasenya del teu compte institucional podràs sol·licitar-la a través del CAU. Explora el nostre catàleg de productes, amb l’estoc actualitzat i fes la teua comanda de manera senzilla.
Què passa amb el formulari Excel?
Entenem que els canvis requereixen un període d’adaptació. Per això, durant un temps, coexistiran totes dues modalitats:
- Comandes en línia: A través de tienda.umh.es (l’opció més ràpida i eficient).
- Formulari Excel: Disponible en l’enllaç següent Comanda-Interna-Merchandising-FORMULARI-2025-02
Tens dubtes?
Hem elaborat una GUIA per a ajudar-te amb les teues primeres comandes.
Si tens alguna pregunta o necessites assistència, estem ací per a ajudar-te, no dubtes a contactar-nos a través de:
Aquest nou procés és més eficient i facilitarà la gestió de les teues comandes internes de merchandising.
GUIA PER A LA IMPUTACIÓ DE FACTURES INTERNES
Per contra, si ha rebut una factura interna i no sap com ha de tramitar-la podrà trobar la manera de fer-ho en la següent Guia Pagament Factures Internes (inclou els canvis en Documenta).
Una vegada tramitats l’ADO i l’expedient de reserva de crèdit, hauran de remetre tant l’ADO com la factura interna al Centre de Gestió de Campus corresponent, perquè procedisca a l’elaboració de la proposta de transferències de crèdits en aquells casos en què resulte necessari la mateixa, i remissió de la documentació al Servei d’Informació Comptable, Gestió Financera i Pressupostos.
Qualsevol dubte sobre aquest tema, per favor, contacte amb Agus Peñalver (Ext. + 2502 |).