El grup de teatre “Urbateatre” representa la obra “Besos” en Petrer
“Urbateatre”, el grup de teatre format per estudiants del campus d’Altea de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i sota la direcció de Toni Ferri, ha representat l’obra “Besos” en el Teatre Cervantes de Petrer. L’activitat ha estat organitzada pel Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària.
Aquesta obra fa un recorregut pels desitjos humans davant la busca incessant de l’amor, malgrat que la major part del temps, aquesta busca ens porta a la frustració del desamor.
L’obra ha sigut representada en valencià, ja que ha format part de les activitats organitzades per l’Ajuntament de Petrer amb motiu de la ‘VII Setmana pel Valencià’ i, en aquest cas, l’espectacle s’ha adreçat a un públic format per estudiants de diferents instituts de Petrer.
Per a més informació del grup de teatre, inscripcions i actuacions: https://cultura.umh.es/es/arts/arts-esceniques/aula-de-teatre/espanol-teatro-13-14/
Novedades
Profesores de la UMH visitan en Suiza el museo de la ciencia-ficción Maison...
La UMH y Tecnópolis Software colaboran en el impulso de proyectos de educación,...
Industrias y comercializadores del sector agroalimentario de la Vega Baja...
Nuevos trámites electrónicos: DEPORTES-Actividades y servicios deportivos