La UMH acull les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià

La Unitat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx informa que les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements en Valencià començaran la setmana que ve a l’Edifici Altabix del campus d’Elx.

La prova de coneixements orals de la primera fase de grau Mitjà serà el 3 de novembre i es dividirà en dos grups. Els matriculats amb cognoms de la lletra M a la Z tindran la prova a les 9:00 hores, mentre que els restants a les 12:00 hores. Respecte al grau Elemental i Superior la prova serà el 10 de novembre a les 9:00 hores, respectivament.

La segona fase del grau Mitjà serà el 17 de novembre a les 9:00 hores, mentre que la del grau Superior serà finalment el 24 de novembre a les 9:00 hores. En ambdós casos únicament podran presentar-se els alumnes que tinguin superada la primera fase.

Per a qualsevol tipus d’informació complementària es pot telefonar al 96 665 88 30 o enviar un correu electrònic a