L´exposició “Nosaltres els fusterians” arriba a la Universitat Autònoma de Barcelona

Campus, Cultura, Elche, Exposiciones, Fuente, Noticia

29 noviembre 2013

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració de la Xarxa Vives i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha organitzat l’exposició de poètica experimental “Nosaltres els Fusterians”. La Sala d´Exposicions de l’Edifici de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la UAB, acull aquesta mostra des del 2 de desembre fins el 31 de gener de 2014. L’exposició es podrá visitar en horari de dilluns a divendres, de 10:00 a 19:00 hores.29-11-13-fusterians (2)

Després d’haver-se iniciat a la Sala d’Exposicions de l’edifici Rectorat i Consell Social de la UMH en novembre i desembre de 2012, aquesta mostra ha itinerat per la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona, per la Universitat Via Domitia de Perpinyà i per la Universitat de Lleida.

“Nosaltres els Fusterians” vol ser, si més no, un homenatge, o una celebració del 50è aniversari de la publicació de “Nosaltres els valencians”, text fonamental de l’assagista Joan Fuster. Quaranta-sis artistes que han prestat la seua col·laboració, la seua intuició i el seu talent a l’obra.