XXII Trobada d’Escoles en Valencià

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària i el Vicerectorat de Relacions Internacionals de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx han col·laborat amb El Tempir d’Elx, associació cívica per la llengua i Escola Valenciana – Federació d’Associacions per la Llengua, per a l’organització de la XXII Trobada d’escoles en valencià. L’activitat tindrà lloc el pròxim diumenge, 11 de maig, a partir de les 10:00 hores, a l’esplanada de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

09-05-14-trobadaA la Trobada hi haurà cercaviles, 40 tallers a càrrec de les escoles infantils, primària i secundària de la comarca, parlaments protocol·laris, grups de teatre i lliurament de recordatoris als centres participants. Enguany com a novetat Dani Miquel actuarà per als xiquets amb la seua música i contes.

La XXII edició d’aquesta festa lúdica i reivindicativa se celebra a favor de l’ensenyament públic de qualitat i en valencià.

Més informació en aquest enllaç: programa de la XXII Trobada d’Escoles en Valencià del Baix Vinalopó i Baix Segura a Elx.