“Barcelona, nit d’estiu” dins de la programació de “Cinema en valencià”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

14 mayo 2014

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’estudis comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel, projectarà demà dijous, 15 de maig, la pel·lícula “Barcelona, nit d’estiu”, de Dani de la Orden. L’activitat es desenvolupa dins de la programació de “Cinema en valencià”, que les 5 universitats valencianes han organitzat. Aquesta sessió tindrà lloc a les 19:30 hores, a la Sala B del Cine Odeon d’Elx.

14-05-14-cine en valenciàLa nit del 18 d’agost del 2013 el cometa Rose va creuar el cel de la ciutat de Barcelona, un espectacle únic que no tornarà a repetir-se fins a dins de molts segles. A sota veu o a ple pulmó, eixa mateixa nit va haver-hi 567 històries d’amor; nosaltres et comptarem 6: Joan ha organitzat un sopar i amb l’excusa del cometa ha invitat tots els seus amics. Entre ells està Judit, de qui Joan sempre ha estat enamorat, i el marit de Judit, Toni. Al mateix temps, Guillem de 13 anys s’ha enamorat per primera vegada de Sara, que està convençuda que aquesta nit serà el fi del món. En un altre punt de la ciutat, Roser està eixint amb Ricard des de fa un any però hui, amb l’arribada del cometa, es retrobarà amb Albert, el seu ex. Mentrestant, Laura i Carles estan a punt de descobrir que seran pares. Paral·lelament, Oriol i Adrián posaran a prova la seua amistat després de conéixer la xica dels seus somnis, Catherine. Finalment, Marc i Jordi, dos jugadors de futbol que es veuran obligats a replantejar-se la seua secreta relació davant de la possibilitat de ser fitxats pel Barça. Recorre els carrers de Barcelona i acompanya els nostres protagonistes al llarg d’una nit de furtives mirades, càlids rencontres i amargs besos sota la pluja en “Barcelona, Nit d’Estiu”.