Projecció “Fill de Caín” dins de la programació de “Cinema en valencià”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

28 mayo 2014

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’estudis comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel, projectarà demà dijous, 29 de maig, la pel·lícula “Fill de Caín”, de Jesús Monllaó. L’activitat es desenvolupa dins de la programació de “Cinema en valencià”, que les 5 universitats valencianes han organitzat. Aquesta sessió tindrà lloc a les 19:30 hores, a la Sala B del Cine Odeon d’Elx.

28-05-14 cinema valenciaNico Albert és un adolescent de caràcter peculiar, intel·ligència excepcional i una única obsessió: els escacs. Carlos i Coral, preocupats per l’estranya actitud del seu fill, decideixen contractar el psicòleg infantil Julio Beltrán. A través de la teràpia i de l’afició comuna als escacs, Julio s’endinsarà en l’inquietant món de Nico i en la tensa i complexa relació que manté amb el seu pare. Descobrir la veritable raó d’aquesta hostilitat serà l’única opció per evitar que l’essència del mal acabe dominant les seves vides.