Xarrada-col.loqui amb el psicobiòleg Ferran Suay al campus d’Elx

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat una xarrada-col·loqui amb el psicobiòleg Ferran Suay. L’activitat tindrà lloc demà dissabte, 20 de desembre, a les 10:00 hores a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

03-05-12 Altabix

Ferran Suay és doctor en Psicologia per la Universitat de València, on exerceix com a professor de Psicobiologia. És membre de l’Institut de Política Lingüística d’Acció Cultural del País Valencià, un dels fundadors de la Societat Valenciana de Psicologia, president de Tallers per la Llengua i forma part del Consell Consultiu de Plataforma per la Llengua al País Valencià.

L’activitat s’adreça a l’alumnat dels cursos de capacitació de docència en valencià que ofereix la Universitat Miguel Hernández com a colofó a la lectura del llibre “Sortir de l’armari lingüístic” de Ferran Suay i Gemma Sanginés; una guia pràctica que dóna consells lògics i realitzables sobre com millorar la conducta lingüística, eliminar prejudicis, aprendre a viure en valencià sense traumes i, de passada, contribuir a l’avenç social de la llengua.

Aquest llibre va merèixer a l’any 2011 el Premi Sant Jordi ‘Lupa d’Or’, atorgat per la Societat Catalana de Sociolingüística (IEC) al millor llibre sobre la matèria. També ha rebut altres premis com el ‘Baptista Basset 2011’, concedit per l’Associació Tirant lo Blanc en reconeixement a l’activitat valencianista de base.