Projecció de la pel.lícula “Epic”, dins del “IV Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació”

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitaria de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha col·laborat, junt a Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua (ACL) El Tempir d’Elx, en la organització del “IV Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació”. La següent sessió tindrà lloc demà dissabte, 28 de febrer, a les 18:30 hores, a l’edifici Innova del campus d’Elx de la UMH. Durant la sessió es proyectarà la pel·lícula “Epic”.

Aquest cicle està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula i en la realització d’activitats d’animació.

Enguany, s’han projectat les pel·lícules “Turbo” (31 de gener) i “Frozen”, el “Regne del Cel” (7 de febrer) i s’ha realitzat un taller creatiu d’animació (21 de febrer). A més, durant el dissabte 7 de març es podrà veure la pel·lícula “Ice Age 4: la formació dels continents”.