La Xarxa Vives actualitza el portal de formació amb l’oferta d’estudis de les 21 universitats de la regió Vives

La Xarxa Vives d’Universitats, de la que forma part la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, ha actualitzat la seua àrea de Formació amb l’oferta de les 21 universitats de la regió Vives, en matèria de graus i postgraus del pròxim curs. Les eines de cerca permeten a l’usuari navegar amb facilitat en un entorn interactiu; aquestes eines simplifiquen la tasca de cerca i proporcionen enllaços als llocs web pertinents per ampliar-ne informació sobre els estudis.

xarxa vives

La Guia d’estudis 2014-2015 compta amb més de 4.500 propostes en graus, màsters i doctorats del pròxim curs acadèmic i incorpora el llistat complet de titulacions de les universitats de la regió Vives. A més, l’àrea de formació agrega la Guia de cursos d’estiu 2015, que presenta més de 650 cursos arreu de 87 localitats dels territoris de parla catalana i que, a més, compten amb el suport del programa DRAC Estiu, ajuts atorgats per la Xarxa fa 19 anys que faciliten la mobilitat dels estudiants per les diferents universitats. Finalment, la Guia de cursos de llengua incorpora centenars de cursos d’idiomes, organitzats per les universitats de la regió Vives.