El professor Joan Llobell col·labora com a director artístic en el llibre “La sabateta”

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

2 marzo 2017

“La sabateta” és el títol del llibre en què ha col·laborat el professor de Belles Arts de la Universitat Miguel Hernández (UMH) Joan Llobell com a director artístic. La presentació del llibre tindrà lloc demà divendres, 3 de març, a les 20:00 hores, al Centre Social José Bernabéu Alberola de Mutxamel.

El llibre de la col·lecció Aladroc, editada per l’Institut Alacantí de Cultura Juan Gil Albert, està escrit per Vicent Vidal i il·lustrat per Alba Sáez, antiga estudiant del campus d’Altea de la UMH. Aquest projecte, consolidat durant els últims cinc anys, contribueix a difondre el treball realitzat pels estudiants i la imatge de la Facultat de Belles Arts d’Altea de la UMH en la Comunitat Valenciana.

Joan Llobell ha sigut director artístic dels llibres de la col·lecció Aladroc “El pardal Oriol”, “Misteri d’Elx”, “L’Estrella d’Or”, “L’Illa de Benidorm”, “L’Elixir de la Vall de Rojariola”, “La mina del marabut” i “Sa Caseta de sa Tramuntana”, tots ells il·lustrats per estudiants de la Facultat de Belles Arts de la UMH d’Altea. Els textos són d’escriptors rellevants en valencià.