Projecció de “Buscant la Dory”, dins del VI Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

17 marzo 2017

Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, han organitzat la segona sessió del VI Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. L’activitat tindrà lloc demà dissabte, 18 de març, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx. Durant la sessió, es projectarà “Buscant la Dory”. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

Captura

Aquest cicle està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula i la realització d’activitats d’animació.

El 25 de març es projectarà “Zootròpolis”  i, en últim lloc, l’1 d’abril el VI Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació es tancarà amb la pel·lícula “Gru 2. El meu dolent preferit”.