Projecció de “Buscant la Dory”, dins del VI Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació
Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, han organitzat la segona sessió del VI Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació. L’activitat tindrà lloc demà dissabte, 18 de març, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx. Durant la sessió, es projectarà “Buscant la Dory”. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.
Aquest cicle està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula i la realització d’activitats d’animació.
El 25 de març es projectarà “Zootròpolis” i, en últim lloc, l’1 d’abril el VI Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació es tancarà amb la pel·lícula “Gru 2. El meu dolent preferit”.
Novedades
Un estudio de la UMH identifica el papel de las células alfa del páncreas...
Arranca el Curso de Preparación para las Pruebas de Acceso a la Universidad...
El Parque Científico y el Ayuntamiento de Altea renuevan el programa Altea...
Inicio del curso académico 2026/27 de las Aulas Universitarias de la Experiencia...
