Projecció de la pel·lícula “El Rei Borni” al Cine Odeon d’Elx, dins del Cicle de Cinema en Valencià

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

22 marzo 2017

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula “El Rei Borni”, dins del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 23 de març, a les 19:30 hores, a la Sala B del Cine Odeon d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

Captura

La pel·lícula, dirigida per Marc Crehuet, tracta de dues amigues, Lidia i Sandra, que porten molt de temps sense veure’s i decideixen organitzar un sopar de parelles i conèixer els nuvis respectius: David, un policia antiavalots, i Ignasi, un documentalista social que va perdre un ull per culpa d’una pilota de goma en una manifestació. Tot allò amanit amb els discursos que un polític dóna des de la televisió. Quatre personatges que queden per sopar, recordar vells temps i posar-se al dia.

Aquest Cicle està organitzat per les 5 universitats públiques valencianes i la projecció s’ha fet possible amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’estudis comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel.