XI Edició de la Mostra de Música en Valencià

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

2 noviembre 2017

El Vicerrectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la XI edició de la Mostra de Música en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà divendres, a partir de les 21:30 hores, a La Llotja Sala Cultural d’Elx. En aquesta edició participen els grups “Maho Blues Band”, que delectaran amb versions de blues; els pegolins “Reacció” i com a grup convidat “Pellikana”, que ja va participar a la Mostra de 2012.

Per la Mostra de Música en Valencià de la UMH hi han passat grups com ara Mugroman, Enderrocks, Odi, Aspencat, Vicen-T & Dídac, Auxili, Sant Gatxo, Atupa, Inèrcia, La Caixa de Gel, Meteor, Kontaminació Akústica i el cantautor Andreu Valor.