La UMH obri la convocatòria de gener de 2018 de les proves de coneixements de valencià de la CIEACOVA

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx informa a totes les persones interessades a inscriure’s en la convocatòria de gener 2018 de les proves de coneixements de valencià de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització i Acreditació de Coneixements de Valencià (CIEACOVA). La inscripció s’ha de fer telemàticament en https://cultura.umh.es/files/2016/11/INFORMACIÓ-DE-MATRÍCULA-I-PAGAMENT-.pdf  i romandrà oberta fins el 5 de desembre de 2017.

Els dies, hores i llocs de realització de les proves escrites són els següents: el 17 de gener a les 16:00 hores se celebraran al campus d’Elx les proves dels nivells A2-B1-B2; el 18 de gener a les 16:00 hores tindran lloc als campus d’Elx, Sant Joan d’Alacant, Oriola i Altea les proves del C2 i, finalment, el 19 de gener a les 16:00 hores se celebraran als quatre campus les del C1.

Per altra banda, les proves orals seran el 17 de gener a les 16:00 hores als quatre campus de la UMH per al nivell C2, mentres que el 18 de gener se celebraran a les 16:00 hores als quatre campus per al nivell C1. Els nivells A2-B1-B2 tindran lloc el 19 de gener a les 16:00 hores al campus d’Elx.

La matrícula general és de 45 euros i la reduïda de 35 euros. Les reduccions es poden consultar a la página web. La superació d’aquesta prova dóna dret a l’emissió de certificat del nivell que corresponga.

Més informació al 96 665 88 30 o al correu electrònic a  .