Projecció de la pel·lícula Tiburón dins del Cicle Bàsics de Cinema

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del Grau en Comunicació Audiovisual, ha organitzar la projecció de la pel·lícula Tiburón, dins del Cicle Bàsics de Cinema. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 4 d’abril, a les 12.00 hores a la Sala de Graus de l’edifici Torreblanca del campus d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

La pel·lícula Tiburón se centra en la història d’un petit poble de l’est dels Estats Units quan un enorme tauró ataca diverses persones a la costa. Per temor dels nefastos efectes que aquest fet podria tindre sobre el negoci turístic, l’alcalde es nega a tancar les platges i a difondre la notícia. Però un nou atac del tauró acaba amb la vida d’un banyista. Quan el terror s’apodera de tots, un veterà caçador de taurons, un oceanògraf i el cap de la policia local s’uneixen per capturar l’esqual.

El Cicle Bàsics de Cinema constarà d’una petita presentació i un col·loqui a càrrec d’estudiantat de la titulació. Per l’assistència a les sessions l’estudiantat obtindrà un certificat per 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema.

El programa continuarà l’11 d’abril amb la projecció de Grease i el 2 de maig amb Reservoir Dogs.