Arranca la catorzena edició de la Mostra de Música en Valencià

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la catorzena edició de la Mostra de Música en Valencià. L’acte tindrà lloc demà dijous, 17 d’octubre, a les 21:15 hores, a la Llotja Sala Cultural d’Elx. L’entrada és lliure.

En aquesta ocasió, hi tocaran tres grups: els primers Cactus, que acumulen bagatge de projectes anteriors i fan rap i rock reinterpretant el pop comercial. Els segons, els crevillentins Corbella, que fan rap fusionat amb rock i punk, alguns dels components del qual duen uns altres projectes musicals en paral·lel; i, per últim, els tercers, la Colla de Sant Blai d’Alacant, que actualment disposa d’una escola amb un gran nombre d’alumnes de percussió i de dolçaina.

Per la Mostra han participat grups com ara Aspencat, Auxili, Sant Gatxo, Andreu Valor o Pellikana.