Projecció de la pel·lícula La chaqueta metálica, dins del Cicle Bàsics de Cinema

28 octubre 2020

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del grau en Comunicació Audiovisual, ha organitzar la projecció de la pel·lícula La chaqueta metálica, dins del Cicle Bàsics de Cinema. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 29 d’octubre, a les 12:00 hores, a la Sala de Graus de l’edifici Arenals del campus d’Elx. La pel·lícula es projectarà en VO subtitulada per afavorir l’assistència de persones amb disminució auditiva. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala, i cal inscriure’s prèviament enviant un correu a .

La pel·lícula La chaqueta metálica se centra en un grup de reclutes que es prepara en Parris Island, centre d’entrenament de la marina nord-americana. Allà hi ha el sergent Hartman, dur i implacable, l’única missió en la vida és endurir el cos i l’ànima dels novells, perquè puguen defensar-se de l’enemic. Però no tots els joves estan preparats per suportar els seus mètodes.

El Cicle Bàsics de Cinema constarà d’una petita presentació i un col·loqui a càrrec d’estudiantat de la titulació. Per l’assistència a les sessions l’estudiantat obtindrà un certificat per 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema.

El programa continuarà el 12 de novembre amb la projecció de Farenheit 451; el 26 de novembre amb Leaving Las Vegas; i el 10 de desembre amb Qué bello es vivir.