Projecció de la pel·lícula Els dies que vindran, dins del Cicle de Cinema en Valencià

18 noviembre 2020

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula Els dies que vindran, dins de la programació del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 19 de novembre, a les 17:00 i a les 20:30 hores, al Cinema Odeon d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

Els dies que vindran, de Carlos Marqués-Marcet, és el minuciós relat de l’embaràs de la Vir (María Rodríguez) i el Lluís (David Verdaguer) que, al llarg de nou mesos, han d’aprendre a ser tres quan ni tan sols havien tingut temps d’aprendre a ser dos. Durant aquests mesos, la vida d’aquesta parella barcelonina farà un gir enorme: viuran les seues pors i alegries, les seues expectatives i realitats, però també la manera en que aquest esdeveniment afecta a la seva relació i la manera en què s’enfronten a la vida que tenen davant seu.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, Acció Cultural del País Valencià-Casal Jaume I d’Elx, les universitats públiques valencianes, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeón d’Elx.