Cloenda del Cicle de Cinema en Valencià amb la projecció de la pel·lícula La innocència

16 diciembre 2020

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx finalitza el Cicle de Cinema en Valencià amb la projecció de la pel·lícula La innocència. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 17 de desembre, a les 17:00 i a les 20:30 hores, al Cinema Odeón d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

La innocència tracta de Lis, una adolescent que somia convertir-se en artista de circ i eixir del seu poble, tot i que sap que per aconseguir-ho s’haurà d’enfrontar als seus pares. És estiu i Lis es passa el dia jugant pels carrers del poble amb les seves amigues i flirtejant amb el seu nóvio més gran que ella. La manca d’intimitat obliga Lis a portar aquesta relació en secret. No vol que els seus pares se n’assabenten. Però aquest estiu idíl·lic arriba al final i amb l’inici de la tardor Lis descobreix que està embarassada.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, Acció Cultural del País Valencià-Casal Jaume I d’Elx, les universitats públiques valencianes, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeón d’Elx.