Arranca el 10é Cicle de Cinema Infantil en Valencià

18 febrero 2022

Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, han organitzat el 10é Cicle de Cinema Infantil en Valencià. Aquesta activitat començarà amb la projecció de la pel·lícula Els Croods, una nova era, que es projectarà demà dissabte, 19 de febrer, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx. L’entrada és gratuïta, limitada a 200 persones.

Aquest cicle, organitzat també amb la col·laboració de l’aula de cinema audiovisual de la Universitat d’Alacant, està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula. Les projeccions continuaran el 26 de febrer amb la pel·lícula El parc màgic; el 5 de març amb Com ensinistrar un drac 3 i el 12 de març amb Pokémon: Detectiu Picachu.

Els Croods, una nova era relata com obligats a buscar un nou lloc on viure, la primera família prehistòrica s’aventura a explorar el món amb l’objectiu de localitzar un lloc més segur que anomenar llar. Però, quan troben un idíl·lic paradís emmurallat que compleix les seues necessitats, es troben que aquest lloc amaga una sorpresa: hi ha una altra família que ja hi viu, els Masmejor. I aquests, amb la seva elaborada casa en un arbre, les sorprenents invencions i els enormes horts, van un parell de passos per davant dels Croods en l’escala evolutiva. Una amenaça embarca les dues famílies en una aventura més enllà de la seguretat de la muralla, que els obligarà a aparcar les diferències, unir forces i lluitar per un futur junts.