Projecció de la pel·lícula ‘Suro’, dins del Cicle de Cinema en Valencià

25 enero 2023

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula ‘Suro’, de Mikel Gurrea, dins del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 26 de gener, a les 20:00 i les 22:30 hores, a la sala Odeon d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

La pel·lícula ‘Suro’ tracta d’Helena i Iván, els quals es proposen construir una nova vida als boscos de sureres, però els seus diferents punts de vista sobre com viure a la terra emergeixen, desafiant el seu futur com a parella.

Aquest Cicle ha tingut la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ACPV-Casal Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeon d’Elx.