Arranca l’11é Cicle de Cinema Infantil en Valencià

27 enero 2023

Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua El Tempir d’Elx, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, han organitzat l’11é Cicle de Cinema Infantil en Valencià. Aquesta activitat començarà amb la projecció de la pel·lícula Space Jam, noves llegendes, que es projectarà demà dissabte, 28 de gener, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx de la UMH.

Aquest cicle, organitzat també amb la col·laboració de l’aula de cinema audiovisual de la Universitat d’Alacant, està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula. Les projeccions continuaran el 4 de febrer amb la pel·lícula Abominable; l’11 de febrer amb Canta 2 i el 18 de febrer amb Tom i Jerry.

Space Jam, noves llegendes tracta de la superestrella de l’NBA, LeBron James, que s’uneix a Bugs Bunny i a la resta dels Looney Tunes en aquesta esperada seqüela.