Projecció de la pel·lícula ‘Creatura’, d’Elena Martin

13 marzo 2024

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) continua el nou cicle de cinema en valencià amb la projecció de la pel·lícula ‘Creatura’, d’Elena Martin, elegida millor pel·lícula europea (Quinzena de realizadors) en el 76 Festival de Cannes 2023 i que ha obtingut 6 premis en el darrers premis Gaudí. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 14 de març, a la sala Odeon d’Elx, en passes de 20:00 i 22:30 hores.

Segons els organitzadors, la sinopsis de la pel·lícula es la següent: Després de mudar-se amb la seua parella a una nova llar, Mila (Elena Martín) s’adona que la seua pèrdua de desig sexual es troba en si mateixa. A partir d’ací comença un viatge en què revisita experiències de la seua infància i adolescència amb l’esperança de reconciliar-se amb el seu cos.

Aquest cicle té la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ACPV-Casal Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeon d’Elx. L’entrada és lliure però limitada a l’aforament de la sala.