Projecció de la pel·lícula ‘Ruta Salvatge’, de Marc Recha

20 marzo 2024

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) continua el nou cicle de cinema en valencià a la sala Odeon d’Elx. El esdeveniment tindrà lloc demà dijous, 21 de març, en passes de 20:00 i 22:30 hores amb la pel·lícula Ruta Salvatge, de Marc Recha.

Segons els organitzadors, la sinopsis de la pel·lícula es la següent: En plens Pirineus, després de més d’una dècada treballant de jardinera per als propietaris de les luxoses urbanitzacions de la Cerdanya, Ona està a punt de fer cinquanta anys i vol deixar la feina per dedicar-se a pilotar una avioneta turística. És una dona forta, reservada, que va ser pilot privat d’helicòpter fent rescats de muntanya. Fins que un dia, inesperadament, ho va deixar. Es va instal·lar a la vall de la Cerdanya, on ara viu amb el seu fill Sergi, un adolescent de quinze anys. L’arribada d’uns estranys que s’instal·len en un xalet de la urbanització canvia la vida d’Ona i les persones que més estima, i fa emergir el passat més terrible.

Aquest cicle té la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ACPV-Casal Elx, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeon d’Elx. L’entrada és lliure però limitada a l’aforament de la sala.