Ajudes per a jóvens esportistes d’alt nivell que estudien Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior

El Vicerectorat d’Estudiants i Esports de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha publicat una convocatòria d’ajudes per a incentivar l’activitat esportiva i acadèmica de jóvens esportistes d’alt nivell que estiguen cursant els estudis de Batxillerat o Cicles Formatius de Grau Superior. La Universitat, dins del programa UMH Promeses, seleccionarà a 10 jóvens esportistes entre les sol·licituds rebudes dels centres d’educació secundària de la província d’Alacant.

25-10-13-umh promesas

Els seleccionats disfrutaran dels servicis esportius que oferix el Centre d’Investigació de l’Esport de la UMH, entre els que s’inclouen proves d’esforç, assessorament nutricional i seguiment de la condició física al llarg de la temporada. Estos servicis els permetran optimitzar el seu rendiment esportiu al mateix temps que el seu rendiment acadèmic durant la seua etapa preuniversitària.

A més, aquells jóvens que desitgen cursar els seus estudis universitaris en la UMH disfrutaran d’una beca per l’import de la matrícula en primer curs de grau en qualsevol titulació.

Les sol·licituds es podran presentar fins al 12 de novembre en el registre de la Universitat.

Tota la informació sobre la convocatòria i la descripció de tots els avantatges d’este programa es pot trobar en http://estudiantes.umh.es/promesas

Destacats