La UMH reconeix la labor del professorat amb els Premis al Talent Docent

El Consell de Govern de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha aprovat en la seua última sessió la posada en marxa dels Premis UMH al Talent Docent. Estos Premis estan lligats al Programa Docentia-UMH, que l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) ha avaluat positivament. Amb estos guardons, que hauran de ser ratificats pel Consell Social, la Universitat reconeix la labor dels professors “per les seues bones pràctiques, la seua creativitat didàctica i el compromís i responsabilitat amb la formació integral dels estudiants”.

rectorado.png

La UMH ha establit 30 premis, dotats amb 1.500 euros cada u, que es distribuiran entre les branques acadèmiques de “Ciències de la Salut”, “Ciències Experimentals i Ensenyances Tècniques” i ” Ciències Socials, Jurídiques i Humanitats”.

A esta convocatòria podran accedir tots els professors que hagen sol·licitat la valoració de l’activitat docent d’acord amb els criteris i el procediment establit en el Programa Docentia-UMH. Esta valoració comprendrà els quatre cursos acadèmics anteriors al de la formulació de la sol·licitud (des del curs 2009/2010 al curs 2012/2013).

Una vegada que este acord siga ratificat pel Consell Social de la UMH, el Vicerectorat de Recursos Humans publicarà les bases de la convocatòria dels Premis UMH al Talent Docent.

Destacats