El Laboratori d’Idiomes posa en marxa classes per a reforçar l’expressió oral en valencià

“Parlem-ne” és el nom del curs que ha posat en marxa el Laboratori d’Idiomes de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, dirigit a tots aquells interessats a reforçar l’expressió oral en valencià en els nivells B1 (Elemental) i C1 (Mitjà). La matrícula per a aquestes sessions estarà oberta fins al 22 de setembre i podrà realitzar-se a través de la web www.idiomasumh.es/parlem-ne. Les classes començaran el 3 d’octubre i es desenvoluparan en el campus d’Elx de la UMH.19-07-12-QuorumI

Durant aquestes sessions, d’una hora setmanal, els alumnes treballaran tant l’expressió com la interacció oral amb els companys i amb el professor. Es fomentaran, entre altres, els debats, les conversacions en parella i els monòlegs. Tot això, a través de l’estructura requerida en l’àrea d’expressió oral de les proves oficials de la Junta Qualificadora de Coneixements en Valencià (JQCV) i de les de la Comissió Interuniversitària d’Estandarització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA).

“Parlem-ne” és un complement als cursos anuals que oferix el Laboratori d’Idiomes de la UMH per a preparar les proves de la JQCV o de la CIEACOVA. La inscripció per a aquests cursos anuals estarà oberta fins al 22 de setembre i es realitzarà de forma online, a través de la web www.idiomasumh.es/valenciano/inscripcion.

Més informació sobre horaris i matrícula en la w

Destacats