Activitats de benvinguda del curs acadèmic 2021/2022

Noticia, Portada UMH

8 d’octubre 2021

Exposicions, concerts, assajos de portes obertes o cicles de cinema són algunes de les activitats que el Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha programat per a donar la benvinguda al curs acadèmic 2021/2022. Les activitats de benvinguda estan adreçades a la comunitat universitària de la UMH, així com al públic en general, i es desenvoluparan al llarg d’aquest mes.

El Vicerectorat de Cultura ha programat per a aquest mes diferents espais radiofònics en els quals es presentaran cursos i activitats; tallers com el d’‘Introducció al Doblatge Plurilingüe’; visites guiades per Oriola dins de la iniciativa ‘Coneix el poble que t’acull’; la presentació de les activitats d’arts escèniques en els quatre campus; la vesprada de cinema (conferencia-col·loqui) ‘Noves mirades femenines en la cinematografia espanyola’; concerts; el Cicle de Cinema en Valencià; o les proves d’admissió per a la Jove Orquestra UMH.

Més informació en el web i en .

Destacats