Comunicat de condemna de la invasió d’Ucraïna per part de l’Estat rus

Portada UMH

3 de març 2022

Crue Universitats Espanyoles, de la qual forma part la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, vol traslladar tot el seu suport i solidaritat a les institucions acadèmiques d’Ucraïna, a les seues comunitats universitàries i a la població d’aquest país en aquests difícils moments.

Fuente: archivo UMH

Res és més contrari a l’esperit de la Universitat que la violència. Condemnem fermament l’agressió iniciada per l’Estat rus i demanem que la diplomàcia torne a ocupar el lloc que li correspon com a via de resolució d’un conflicte que, si no es para immediatament, pot deslligar unes conseqüències inimaginables.

Les universitats espanyoles col·laboraran i cooperaran, a través de les seues xarxes acadèmiques i de relacions institucionals, en tot el que siga possible per a reconduir una situació que mai hauria d’haver-se produït.

Destacats