Activitats de benvinguda 2022/2023

Exposicions, assaig del cor, teatre o tallers com el d’Introducció al Doblatge Plurilingüe són algunes de les activitats de benvinguda que ha programat el Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx per al curs acadèmic 2022/2023. Les activitats es desenvoluparan al llarg d’aquest mes.

Fuente: UMH

Entre les diferents iniciatives programades destaquen la projecció a la Sala Universitas de l’edifici Rectorat i Consell Social del campus d’Elx d’”(Auto)Exposicions”, de Florencia Aliberti; la presentació i assaig de portes obertes de l’Ensemble Vocal Pneuma UMH; i la clausura dels Cursos d’Estiu en Ràdio UMH. També, el Correllengua i concert de la cantautora Gem, a més d’altres propostes com exposicions o cicles de cinema en valencià.

Les activitats de benvinguda són gratuïtes i lliures fins a completar l’aforament de les sales, excepte les que s’indica que cal inscriure-s’hi. A més, estan adreçades a la comunitat universitària i al públic en general.

Més informació: Cultura umh » Activitats de benvinguda

Destacats