La UMH participa a la setena edició de la Lliga de Debat

Des de avui i fins el 25 de març, equips de 12 universitats, entre ells el de la Universitat Miguel Miguel Hernández (UMH) d’Elx, s’enfronten en la VII Lliga de Debat Universitari a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). El tema de debat d’aquesta edició és ‘Lideratge i emprenedoria, qualitats principalment masculines?’. Tots els debats i els resultats es poden seguir en directe a través de www.vives.org i www.canalupc.tv. L’equip guanyador rebrà un premi en metàl·lic de 2.500 euros, i el subcampió obtindrà 1.200 euros. A més, el jurat escollirà el millor orador d’entre tots els participants i els equips escolliran quin equip ha estat el millor.

A l’acte d’inauguració han participat Marisol Marqués, membre de la Comissió Permanent de la Xarxa Vives i vicerectora de Relacions Institucionals de la UPC, i els caps de jutges de la competició, Anna Albó i Pere Miquel Campos. La vicerectora Marqués ha donat la benvinguda i ha desitjat sort als més de 60 estudiants que participen a la competició. Anna Albó és metgessa de cures pal·liatives de Vic. D’altra banda, Pere Miquel Campos és periodista amb una àmplia experiència professional a diversos mitjans informatius del País Valencià i de l’Estat espanyol.

L’activitat es realitza en el marc de la presidència semestral de la Xarxa Vives per part de la Universitat Politècnica de Catalunya, que va començar al mes de novembre de 2010. Equips d’estudiants de 12 universitats -Abat Oliba CEU, Alacant, Autònoma de Barcelona, Barcelona, Illes Balears, Internacional de Catalunya, Jaume I, Lleida, Miguel Hernández d’Elx, Oberta de Catalunya, Politècnica de Catalunya i Ramon Llull- participen en aquesta competició, que té l’objectiu de fomentar l’ús de la paraula entre els estudiants de les universitats de la Xarxa.

La classificació dels equips en temps real és accessible a través del web de la Xarxa Vives, a http://www3.vives.org/lligadedebat/enviu/eliminatories.php.

Elx, 22 de març de 2011