La UMH projecta “Toy Story 3” dins del “II Cicle de cinema infantil en valencià”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

8 marzo 2013

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx col·labora amb Xiquets d’Elx i l’Associació Cívica per la Llengua ‘El Tempir d’Elx’ per a la realització del “II Cicle de cinema infantil en valencià”. En la segona sessió, es projectarà la pel·lícula “Toy Story 3” i tindrà lloc demà dissabte, 9 de març, a les 18:00 hores, a la Nau de la Innovació de l’edifici Quorum V, ubicat al campus d’Elx. El cicle estarà obert al públic els quatre dissabtes de març i l’assistència a aquesta activitat serà totalment gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

Aquest projecte d’oci i cultura va adreçat als alumnes de Primària i té com a objectiu fer que els infants puguen gaudir unes vesprades de dissabte diferents i molt divertides a través del cinema i tallers d’animació. Així, durant els quatre caps de setmana de març de 2013, es projectarà una pel·lícula cada dissabte i, en acabar, els assistents participaran en tallers d’animació relacionats amb el contingut del film, l’època, l’argument, etc. Monitors amb experiència en l’animació i el treball amb xiquets conduiran aquestes activitats.

La programació del cicle continuarà el 16 de març amb la pel·lícula “El gat amb botes” i finalitzarà el 23 de març amb la projecció de “Kung Fu Panda 2”.