La UMH presenta l’exposició “Nosaltres els Fusterians” a la Universitat de Perpinyà Via Domitia

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernàndez (UMH) d’Elx, amb la col·laboració de la Xarxa Vives d’Universitats i la Universitat de Perpinyà Via Domitia, organitzen l’exposició de poètica experimental “Nosaltres els Fusterians”, a la Gran Sala de la Casa dels Països Catalans de la Universitat de Perpinyà Via Domitia. La mostra es podrá visitar des de hui fins el 15 d’octubre, de dilluns a divendres, en horari de 9:00 a 17:00 hores.

16-09-13-Exposició nosaltres els fusterians_recortada“Nosaltres els Fusterians” vol ser, si més no, un homenatge, o una celebració, del 50è aniversari de la publicació de “Nosaltres els valencians”, text fonamental de l’assagista Joan Fuster. Els 46 artistes que han prestat la seua col·laboració, la seua intuició i el seu talent són els següents: María Alemany, Francisco Aliseda, Julián Alonso, Juanma Barrado, Manuel Calvarro, Agustín Calvo, Tomás Camacho, José Luis Campal, Xavier Canals, Ángela Caporaso, Josep Castellano, Corporación Semiótica Galega, Gilberto Dobon, Bartomeu Ferrando, Raúl Gálvez, Joaquín Gómez, Ascen González, Fabio Guzmán, Ibírico, Jesús Antonio Jiménez Elvira, Miguel Jiménez, Isabel Jover, Joan Llorens, Martínez Gómez de Albacete, Antoni Miró, Manuel Morales, María Dolores Mulà, Antonio Orihuela, Julia Otxoa, Carmen Peralto, Francisco Peralto, Rafael Peralto, Joan Puche, Sergi Quinyonero, César Reglero, J. Ricart, Jordi Rodríguez-Amat, Josep María Rosselló, Joaquim Sancho, Julián Santos, Javier Seco, Josep Sou, Pere Sousa, Ricardo Ugarte, Silvia Viana i Nelo Vilar.

Després d’haver-se iniciat a la Sala d’Exposicions de l’edifici Rectorat i Consell Social de la UMH en novembre i desembre de 2012, aquesta mostra ha itinerat en gener de 2013 per la Universitat Rovira i Virgili i en abril a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Després d’aquesta itinerància, està previst que l’exposició es puga contemplar a la Universitat de Lleida.