Homenatge a Andreu Castillejos

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx participa a l’homenatge al artista Andreu Castillejos. L’acte tindrà lloc divendres, 29 de gener, a les 20:15 hores, al Casal Jaume I d’Elx. L’homenatge és una iniciativa d’ACPV-Casal Jaume I d’Elx i s’ha organitzat amb la col·laboració de diverses entitats il·licitanes.

28-01-16-homenatgeandreu

Castillejos va ser pintor, fotògraf i activista social, un artista compromés amb el seu poble i la llengua i president d’honor del Casal Jaume I d’Elx que, malauradament, va morir l’any 2013, als 71 anys.

L’homenatge consistirà en el lliurament d’una escultura dissenyada pel pintor i escultor alcoià Antoni Miró, una actuació musical a càrrec del grup «Saranda i Sevaïl» i la projecció d’un documental de fotos de la seua vida i de part de la seua obra. A més, parlaments, intervencions de les diferents associacions, entitats i d’altre i inauguració de l’exposició de pintures dedicada a Andreu, a càrrec dels diversos artistes d’Elx i de la resta del País Valencià. L’homenatge vol situar en un lloc d’honor i en la memòria col·lectiva de la població la figura d’Andreu Castillejos.