Projecció de la pel·lícula “Barcelona nit d’hivern”, dins de la programació de “Cinema en Valencià”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

13 abril 2016

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel, han organitzat la projecció de la pel·lícula “Barcelona nit d’hivern”, de Dani de la Orden. La pel·lícula es projectarà demà dijous, 14 d’abril, en horari de 19:30 i 22:00 hores, a la Sala B del Cinema Odeon d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.

13-04-16-cinema en valencià

La trama de la pel·lícula té lloc a Barcelona durant la màgica Nit de Reis, quan diversos personatges viuen històries d’amor romàntiques, descabellades i agredolces.