Primer concurs escolar valencià de Scrabble

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

15 abril 2016

La Federació Internacional de Scrabble en Català, en col·laboració con el Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, El Tempir, el Tio Tonico, Scrabble Escolar i el Ajuntament d’Elx, ha organitzat el primer campionat escolar valencià de Scrabble. El concurs tindrà lloc demà dissabte, 16 d’abril, a partir de les 10:00 hores, a l’edifici Innova del campus d’Elx de la UMH.

15-04-16- campionat scrabbleweb

El campionat reunirà escolars procedents de diverses escoles i instituts que demostraran els seus coneixements sobre vocabulari en valencià. Aquest acte, també, servirà perquè els participants es familiaritzen amb l’ús del diccionari dins un context recreatiu i desenvolupen la correcta escriptura en valencià.

Les parelles guanyadores rebran medalles que acreditaran l’èxit obtingut i tots els xiquets participants obtindran un diploma.

Més informació en la web www.eltempir.cat