Participació a la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives 2016

Campus, Elche, Estudiantes, Fuente, Noticia

22 abril 2016

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx participa en la Lliga de Debat Universitària 2016 de la Xarxa Vives d´Universitats, que es celebra des del dilluns 25 fins el 29 d’abril a la Universitat Politècnica de València. L’objecte de debat será  “Cal demostrar uns mínims de coneixements polítics per tenir dret a vot?”.22-04-16- lliga debat

L´equip que representarà la UMH està compost pels estudiants dels diferents cursos de la titulació de Ciències Polítiques i Gestió Pública, a més d´Alumni UMH, Víctor Moreno, Pau Morell, Magda Domínguez, Helena Espí, Pedro Diz, Ester González i Sergi Gala. Aquest equip va guanyar la Lliga del Taller Permanent d’Oratòria i Debat (TOD) UMH a la Facultad de Ciències Socials i Jurídiques d’Oriola.

Durant el procés de preparació i la competició, l´equip estarà assessorat i coordinat per la professora de la UMH María Amparo Calabuig. Aquesta activitat compta amb el suport del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària i el Vicerectorat d’Estudiants i Esports.

Per ampliar informació i seguir en directe la competició: http://www.vives.org/serveis/lliga-de-debat/lliga-de-debat-universitari/lliga-de-debat-universitaria-2016/