Projecció de la pel·lícula “Segon Origen”, dins de la programació de “Cinema en Valencià”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

27 abril 2016

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel, ha organitzat la projecció de la pel·lícula “Segon Origen”, de Carles Porta. La pel·lícula es projectarà demà dijous, 28 d’abril, a les 19:30 i 22:00 hores, a la Sala B del Cine Odeon d’Elx, dins de la programació de “Cinema en Valencià”, que han organitzat les 5 universitats públiques valencianes.

27-04-16-cicle cinema en valencià

Alba, una xica blanca de 14 anys, i Dídac, un xiquet negre de 9, són els únics supervivents d’un holocaust d’origen extraterrestre que ha assolat tot el planeta. Mentre es recuperen de la catàstrofe, a més d’haver d’adaptar-se a un món devastat i plagat de cadàvers, es proposen com a objectiu la missió de preservar la cultura humana, la qual cosa implica la procreació.