Cloenda del “V Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació” amb la projecció de la pel·lícula “Del revés”

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia

29 abril 2016

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitaria de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha col·laborat, junt a Xiquets d’Elx, l’Associació Cívica per la Llengua (ACL), El Tempir d’Elx i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Elx, en l’organització del “V Cicle de Cinema Infantil en Valencià i Taller d’Animació”. L’última sessió tindrà lloc demà dissabte, 30 d’abril, a les 18:30 hores, a l’Aula Magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx. Durant la sessió, es proyectarà la pel·lícula “Del revés”. L’entrada és gratuïta, limitada a la capacitat de la sala.

22-04-16-cinema infantil en valencià

Aquest cicle està adreçat als escolars de primària i consisteix en la projecció d’una pel·lícula i la realització d’activitats d’animació.

Enguany, s’han projectat les pel·lícules “Els Mínions”, “Els Boxtrolls” i “Hotel Transsilvània 2”