Conferència «L’escola Congrés-Indians. Un espai per ser»

El col·legi d’ensenyança infantil i primària (CEIP) i l’AMPA del Princesa d’Astúries, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, ha organitzat la conferència “L’escola Congrés-Indians. Un espai per Ser”, a càrrec de la mestra Astrid Ruiz. Aquesta activitat es durà a terme demà divendres, 18 de novembre, i començarà a les 18:00 hores a l’aula 1.1 de l’edifici Arenals del campus d’Elx. La xarrada de formació a famílies i docents serà gratuïta, limitada a l’aforament de la sala.

Segons els organitzadors, la ponència ens portarà a compartir com la filosofia educativa de l’educació viva i activa permet crear un entorn on els nens i les nenes poden ser en essència i créixer en coherència, a través del reconeixement i l’acceptació de la seva persona.