La UMH acull l’acte d’encesa d’espelmes “Al sud, en valencià!”

Campus, Elche, Fuente, Noticia

5 mayo 2017

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx acollirà demà dissabte, 6 de maig, l’acte d’encesa d’espelmes “Al sud, en valencià”, a càrrec d’El Tempir i amb la participació de la Colla Corball. Aquesta activitat s’enmarca dins del “Curs sobre Llengua i Identitat al Sud: la cultura popular valenciana” i tindrà lloc a les 19:30 hores al pàrquing del campus d’Elx de la UMH. El “Curs sobre Llengua i Identitat al Sud: la cultura popular valenciana”, en el que participa la UMH, es centra en conèixer i revaloritzar la cultura popular valenciana i en valencià.

05-05-17-cultura popular valenciana

Aquest any, el curs ha estat organitzat sota la coordinació d’El Tempir i ha contat amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, l’Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana, el Departament de Filologia Catalana de la Universitat d’Alacant, la Càtedra Enric Valor, el Sindicat de Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià, l’Ajuntament d’Elx i l’Ajuntament d’Oriola.