La UMH col·labora en la Trobada d’Escoles en Valencià amb l’actuació del cantautor i compositor Dani Miquel

Elx acollirà els centres educatius participants en la XXVI Trobada d’Escoles en Valencià del Baix Vinalopó i Baix Segura, que tindrà lloc el pròxim diumenge, 22 d’abril, al Parc Municipal d’Elx. El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx col·laborarà amb l’actuació del cantautor i compositor Dani Miquel i els Ma-Me-Mi-Mo-Músics, que actuaran, a partir de les 13:10 hores, a la Rontonda del Parc Municipal.

Enguany, El Tempir és l’entitat amfitriona i organitzadora de l’aplec per l’ensenyament en valencià, que començarà a les 09:30 hores amb tota una sèrie de tallers, ben diversos i interessants, preparats per a l’ocasió per escoles i instituts de les dues comarques. A més, el grup Pessigolla començarà a animar la jornada amb jocs d’animació per als xiquets.

Més tard, a les 12:45 hores, tindrà lloc els parlaments de les autoritats i lliurament de recordatoris als centres educatius participants a la Rotonda del parc. En aquesta ocasió s’ha volgut comptar amb l’IVAS Centre Ocupacional d’Altabix, que ha elaborat uns recordatoris de la trobada per a tots els centres educatius i les entitats públiques i privades que han col·laborat i han donat suport a l’organització de la Trobada.

Amb tot, l’animació arribarà al seu màxim punt amb l’actuació de Dani Miquel i els Ma-Me-Mi-Mo-Músics, a les 13:10 hores, a la Rotonda del parc. Presentarà el seu darrer disc “De por”. I tot sense oblidar que les persones assistents podran acudir a les tradicionals parades de les editorials on es podran adquirir les darreres novetats literàries i discogràfiques per als més menuts de la casa, però, també, per als més grans.

Més información en http://eltempir.cat/elx-acull-la-xxvi-trobada-descoles-en-valencia-del-baix-vinalopo-i-baix-segura/.