Oberta la inscripció de les proves de coneixements de valencià de la CIEACOVA a la UMH

Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

23 abril 2018

El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx informa a totes les persones interessades a inscriure’s en la convocatòria de juny 2018 de les proves de coneixements de valencià de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització i Acreditació de Coneixements de Valencià (CIEACOVA). La inscripció s’ha de fer telemàticament en https://cultura.umh.es/valencia-2/proves-dacreditacio-valencia/ i romandrà oberta fins al 4 de maig. En aquesta ocasió, la matrícula no és oberta, cal ser alumnes de valencià del Laboratorio de Idiomas (anuals o intensius, capacitació, etc) o de LLUMH .

Les proves es faran als campus d’Elx, Altea, Sant Joan d’Alacant i Oriola amb un mínim de 20 persones matriculades per nivell. Els dies, hores i llocs de realització de les proves són els següents: la prova oral dels nivells A2, B2 i C2 tindrà lloc el 4 de juny a les 16:00 hores, mentre que l’escrita dels tres nivells es farà l’11 de juny, a les 16:00 hores. D’altra banda, les proves orals dels nivells B1 i C1 tindran lloc el 8 de juny a les 16:00 hores i les escrites seran el 13 de juny, a la mateixa hora.

La matrícula única és de 40 euros. La superació d’aquesta prova dóna dret a l’emissió d’un certificat de la prova del nivell que corresponga.

Per a qualsevol tipus d’informació complementària, podeu telefonar al 96 665 88 30 o enviar un correu electrònic a .