Projecció de la pel·lícula El viatge de Marta, dins del Cicle de Cinema en Valencià

Campus, Cine, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

26 febrero 2020

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula El viatge de Marta, dins de la programació del Cicle de Cinema en Valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 27 de febrer, a les 19:30 hores, al Cine Odeón d’Elx. L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala.El viatge de Marta, de Neus Ballús, tracta de quan Marta, de 17 anys, se’n va de vacances al Senegal amb son pare i el seu germà menor i allà s’esforça per conéixer gent de la seua edat. Un dia, Marta obri una porta que dona accés a una àrea reservada per als empleats de l’hotel i descobreix un món que li era totalment desconegut.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, Acció Cultural del País Valencià-Casal Jaume I d’Elx, les universitats públiques valencianes, el Cineclub Luis Buñuel i el cinema Odeón d’Elx.