Nou cicle de cinema en valencià amb la projecció de la pel·lícula Un cercle en l’aigua

14 abril 2021

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat la projecció de la pel·lícula Un cercle en l’aigua, dins del nou cicle de cinema en valencià. L’activitat tindrà lloc demà dijous, 15 d’abril, a les 17:00 i 19:30 hores, a la sala Odeón d’Elx i l’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala. En el passe de les 19:30 hores, el director farà la presentació de la pel·lícula.

Un cercle en l’aigua, de Vicent Monsonís, tracta de Christopher Marlowe, el dramaturg més famós d’Anglaterra a la fi de segle XVI, que és amenaçat de mort. Només Shakespeare pot salvar-li la vida, però voldrà alguna cosa a canvi.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració d’El Tempir, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, ACPV-Casal Elx, el Cineclub Luis Buñuel, les universitats públiques valencianes i el cinema Odeón d’Elx.