Exposició fotogràfica ‘Rompe el Molde: tu proyecto laboral sin trampas sexistas’

4 junio 2021

La Unitat d’Igualtat de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i la secció sindical de CCOO en la UMH han organitzat l’exposició fotogràfica ‘Rompe el Molde: tu proyecto laboral sin trampas sexistas’, una mostra itinerant, concebuda per la secretaria de Dones de CCOO-PV l’Alacantí Les Marines. L’exposició romandrà oberta fins el 30 de juny a l’Espai Cultural Obert (ECO) de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

‘Rompe el Molde’ és un projecte que té com a objectius evidenciar la divisió sexual del treball existent en el sistema, així com la possibilitat de trencar aqueix molde. La iniciativa pretén transmetre a l’alumnat i a les persones joves en general que les capacitats, les habilitats i les competències no tenen res a veure amb els sexes, que cada persona hauria de tindre la possibilitat de triar la seua trajectòria laboral segons els seus interessos, gustos o potencialitats, en compte de ser marcada per rols i estereotips construïts en una societat masclista. L’exposició ha comptat amb el treball del fotògraf professional Manuel Lorenzo.

El projecte té el suport i està cofinançat per la Conselleria de Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana.