La UMH col·labora en la projecció de la pel·lícula “Any de Gràcia” dins del cicle “Cinema en valencià”

Campus, Cultura, Elche, Fuente, Noticia, Otros

9 mayo 2012

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d´Elx i la resta de universitats públiques valencianes han organitzat la projecció de la pel·lícula “Any de Gràcia”, de Ventura Pons, dins de la programació de “Cinema en valencià”. Les sessions tindran lloc demà dijous, 10 de maig, al cine Odeon d’Elx (Sala B) en horari de 19:30 i 22 hores. L’entrada és lliure limitada a l’aforament de la sala.

Aquesta projecció s’ha fet possible amb la col·laboració de Cultura d’Elx, l’Institut d’Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, el Tempir d’Elx i el Cineclub Luis Buñuel. També, participa el Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UMH.

En el film “Any de Gràcia”, un jove de dihuit anys procedent d’una família desestructurada arriba a Barcelona: està sol, estudia la carrera equivocada, vol lligar i no lliga i a sobre, s’ha posat a viure amb una vella malcarada al barri de Gràcia de Barcelona i sempre estan com gat i gos. Si aquesta situació dramàtica la gires i te la mires amb humor i ironia, el que surt és una comèdia plena de conflictes de la societat actual, en especial la difícil situació que suposa pels joves la crisi que pateixen.